poniedziałek, 22 czerwca 2020

Toaleta dla Barbie oraz ekspres do kawy

Po ostatnich dłubaninach rodzinka Barbie miała prawie całkiem kompletne wyposażenie mieszkania: kuchnię ze stołem, salon z rozkładaną kanapą i dwiema szafami z pudełek po butach oraz częściowo łazienkę. Jako ta ostatnia służył gotowy zestaw - salon fryzjerski z blatem z umywalką oraz jakaś spadkowa wanna, do której musiałam tylko dorobić słuchawkę prysznicową. Brakowało tylko toalety, więc postanowiłam zrobić taką z otwieraną klapą.
Do wykonania muszli użyłam dużej butelki po mydle. Obcięłam dół i górę z szyjką, dopasowując do siedzącej Barbie i ostrożnie gorącym żelazkiem wyrównałam krawędzie tych dwóch elementów (co również stworzyło większą powierzchnię klejenia), żeby potem deska dobrze przylegała. Górną część wkleiłam w dolną klejem na gorąco, tworząc odpływ. Odrysowałam kształt muszli i z różowej butelki wycięłam dolną i górną część deski klozetowej, łącznie z elementami "zawiasów". Po zagięciu "zawiasów" (od dolnej klapy do góry, górnej do dołu) i zrobieniu otworów rozgrzanym gwoździem przełożyłam przez nie plastikowy patyczek od lizaka i przygrzałam końce patyczka żelazkiem, żeby się nie wysuwał. Dolną część deski klozetowej przykleiłam do muszli.

Do wyposażenia kucehnnego dorobiłam ekspres do kawy z wyjmowanym dzbankiem. Tył ekspresu i góra jest wycięta w jednym kawałku z białej plastikowej butelki (kawałek dna i boku butelki). Klejem na gorąco przykleiłam do niego nakrętkę od pasty do zębów, tworząc zbiornik na wodę. Do niskiej plastikowej nakrętki dokleiłam wycięte z innej nakrętki czerwone kółko, tworząc podstawę i połączyłam wszystko w korpus ekspresu. Jako dzbanek posłużył kieliszek po syropie z podziałką. Rozgrzanym gwoździem uformowałam wylewkę dzbanka. Pokrywkę zrobiłam z przyciętej nakrętki, która w środku miała taki jakby kołnierz pasujący akurat obwodem do kieliszka. Po sklejeniu na górę dokleiłam uchwyt wycięty z dużej, otwieranej nakrętki po jakimś kosmetyku (kawałka góry i boku).

2 komentarze:

  1. Jedno i drugie rządzi absolutnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłem na ten blog i dowiedziałem się bardzo dużo Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń