piątek, 3 maja 2013

Więcej drobiazgów

Jeszcze parę drobiazgów do domku - Córka zażyczyła sobie pilota do telewizora, bo jak lalki mają go włączać? :), a przy okazji zrobiłam jeszcze telefon komórkowy (oba z tekturki), gąbkę do mycia i gąbkę do naczyń (wycięte z prawdziwych), mleko i płatki śniadaniowe (papier fotograficzny, wypełnione pociętą tekturką), płyn do kąpieli, krem i wazonik z modeliny (do którego jest bukiet ofiarowany przez porcelanową lakę :) ). Oprócz tego drewnianą łyżkę, wydłubaną w kawałku drewienka, z rączką z patyczka do szaszłyków, oraz miotłę zrobioną z obciętej dziecięcej szczoteczki do zębów, osadzonej na kijku również z takiego patyczka.







9 komentarzy:

  1. Jak zwykle wspaniałe, moją faworytką jest miotła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - miotła jest ekologiczna, bo z recyklingu :D

      Usuń
  2. Niby takie detale, a sprawiają, że lalkowy domek ożywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dłużej można zająć dzieciaka zabawą, bo jest więcej możliwości, ale też więcej układania potem :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na miotłę,nie wpadłabym na to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a ja szukałam symetrycznej szczotki do zębów, po drodze kombinowałam ze starym pędzlem do pudru, aż okazało się, że dziecięca szczoteczka pasuje idealnie :).

      Usuń
  4. no fajny pomysł z tą szczoteczką - a ja już chciałam kupować gotowy zestaw do sprzątania dla lalek :) a tu proszę - może jednak zrobię sama :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, już wiem co zrobię ze starą szczoteczką do zębów mojej dwulatki :D

    OdpowiedzUsuń