poniedziałek, 11 marca 2019

Ubranka dla Barbie #2

Niedawno przerabiałam sukienkę dla córki i odpruty żabot aż się prosił, żeby go zamienić na spódniczkę dla Barbie. A ponieważ w moim pudle z przydasiami nazbierało się sporo szmatek łatwych we współpracy (jakieś obcięte rękawki trykotowe od dziecięcych body i bluzek, nogawki od legginsów nadające się na lalkowe spodnie), naszła mnie wielka chęć na dalsze szycie dla Barbie. 

Bluzka i spódnica ze skarpetek:


Sukienka imprezowa z... majtek kupionych za grosze w Pepco :) Ładny wzór dla lalek i od razu wykończony koronką.


Konieczna była suknia balowa, która również może posłużyć za ślubną :)


Bluzeczka plus wspomniana wyżej spódnica z żabotu - wystarczyło dociąż i zrobić pas.


Planując szycie spodni zaczęłam korzystać ze świetnych wykrojów Natalii z BFashions - polecam! Oszczędziłam dzięki nim mnóstwo czasu - praca idzie dużo szybciej, gdy nie szyje się "na oko", robiąc co chwilę poprawki :). Na bazie jej szablonów uszyłam koszulkę, spodnie oraz bluzy dla Kena i Barbie. Dżinsy najlepiej szyje się z legginsów z dżinsowym wzorem - są cienkie i rozciągliwe.



W dżinsach dla Barbie wykorzystałam szwy z legginsów i zrobiłam na nich stebnówkę (boczne szwy), a na przodzie fałszywy rozporek.


Pasek ze kawałka starej torebki  - przed wyrzuceniem wycinam ładne kawałki, a nuż się do czegoś przydadzą :). Sprzączka stara jak świat, z piórnika mojej cioci.


Sweterek ze skarpetki, legginsy z legginsów i czapka z dziecięcej czapki :)


A na koniec... Spiderman :). Synek zaglądał jak szyłam ubranka dla Barbie i stwierdził, że on by też coś chciał dla swojego Spidermana, bo przecież on też się przebierał, żeby nie było wiadomo kim jest. Tak powstał komplet, o którym Synek stwierdził, że jest uniwersalny - może być też piżamą :). Wykorzystałam tu trochę poszerzone wykroje Natalii na spodnie i bluzę dla Kena.


6 komentarzy:

  1. Fajnie ci idzie to szycie.Ja miałam zaczynać jakieś 5 lat temu (!) i do dziś maszyna stoi zepsuta:)
    P.S. Jeżeli chciałbyś dorzucić jakieś miniaturki dla lalek do swojej kolekcji to zapraszam do mnie na blog. Od kilku miesięcy robię wyprzedaż miniatur i akcesorii lalkowych po tanich cenach. Wpadnij na http://besudolls.blogspot.com lub na moje konto na Allegro- Besu4.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci to wszystko wyszło. Mój ulubiony to "wszechstronny"strój Spidermana 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Niedługo dojdą jeszcze 2 figurki i kto wie, czy się trzeba będzie obszyć kolejnych - chyba, że się podzielą :D.

      Usuń
  3. Sukienki ze skarpetek i gaci to moje ulubione sposoby na szycie :)

    OdpowiedzUsuń